یگان مردم‌نهاد گردان امام حسین(ع) در مسکن مهر پردیس افتتاح شد

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیا(ص) استان تهران گفت: حوزه رزمی مردم‌نهاد شهید مرتضی ابراهیمی زیر نظر گردان امام حسین(ع) و لشگر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیا(ص) در مسکن مهر پردیس افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، سردار قربان محمد ولی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در حاشیه یگان رزم گردان امام حسین (ع) به خبرنگاران گفت: پس از دوران پر افتخار دفاع مقدس مسئولیت آموزش بسیجیان در شهرستان‌ها در مجموعه‌های خارج از یگان به گردان‌های امام حسین(ع) واگذار شد.

وی ادامه داد: با استفاده از بسیج در بدنه سپاه یگان‌های مردم پایه شکل گرفتند و جذب و آموزش بسیجیان با حضور پاسداران و فرماندهان در شهرستان ها و مراکز استان اجرایی شد تا در صورت لزوم از نیروهای آموزش‌دیده در قالب نیروی زمینی سپاه استفاده شود.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیا(ص) استان تهران با اشاره به فعالیت گردان‌های مردم‌پایه، اظهار داشت: دفاع از حرم آل‌الله و اهل بیت در قالب مدافعان حرم و امدادرسانی در سیل پلدختر از فعالیت‌های یگان مردم پایه امام حسین(ع) است.

ولی‌زاده با اشاره به خدمات‌رسانی گردان‌های امام حسین (ع) در دوران همه‌گیری کرونا، اظهار داشت: برپایی کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی معابر و جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه بخش دیگری از فعالیت بسیجیان در گردان های امام حسین(ع) است.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیا(ص) استان تهران ضمن قدردانی از مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: تامین محل گردان امام حسین(ع) در فاز ۵ مسکن مهر پردیس نشان از تدبیر و توجه مسئولان این شرکت به حضور جوانان برای امنیت بخشی به شهرستان است.

آیین افتتاح حوزه رزمی شهید مرتضی ابراهیمی با حضور خانواده معزز شهید ابراهیمی و مسئولان استانی و شهرستانی در فاز ۵ جنوبی مسکن مهر پردیس برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا