ارائه گل، گیاه و نهال رایگان به شهروندان شهر پردیس

شهردار پردیس از حرکت این مجموعه در مسیر تکمیل کمربند سبز این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: ایجاد کمربند سبز در حاشیه شهر پردیس از سالیان گذشته در دستور کار شهرداری قرار داشت.

وی افزود: این مهم با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی شامل احداث بوستان‌ها، پروژه‌های مختلف و توسعه فضای سبز در طرح تفصیلی شهر گنجانده‌شده است.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: کمربند سبز شهر پردیس از شمال به ارتفاعات روستای واصفجان و از جنوب به پروژه فضای سبز در دست اجرای حاشیه شمالی بلوار امام رضا (ع) منتهی می‌شود.

لاله بیان کرد: شهرداری پردیس علاوه بر تلاش در مسیر تکمیل کمربند سبز این شهر، تولید و پرورش مقادیر قابل‌توجهی قلمه، درختچه و نهال جدید در گلخانه‌های شهرداری به همراه توزیع در میان شهروندان را در دستور کار قرارداد.

وی تصریح کرد: تمام مجتمع‌ها و ساکنین شهر پردیس می‌توانند با مراجعه به واحد فضای سبز شهرداری به نشانی میدان عدالت – انتهای خیابان فروردین شمالی مراجعه و گل، گیاه و نهال‌های موردنیاز خود را برای ایجاد فضای سبز داخل مجتمع‌ها به‌صورت رایگان دریافت کنند.

شهردار پردیس گفت:: این اقدام شهرداری بسیار مورد استقبال شهروندان قرارگرفته است و شهرداری این سیاست را که علاوه بر وظایف خود در حوزه فضای سبزو از طریق شهروندان را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل