گلزار شهدای گمنام بومهن در هفته دفاع مقدس عطر افشانی و غبار روبی شد

به‌منظور تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، بخشدار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولین شهرستانی  برگزار گردید.

به گزارش صبح پردیس، شهردار بومهن در حاشیه این مراسم گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جان‌فشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست.

سعید علی بخشی با بیان اینکه امروز هر چقدر به وظیفه خود خوب عمل کنیم به همان اندازه قدردان خون شهدا خواهیم بود، افزود: اگر به اندازه دنیا و آخرت تلاش کنیم تا یک قطره از زحمات شهدا را جبران کنیم نخواهیم توانست، چرا که آنها تمام هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص نهادند تا امروز همه ما در آسایش زندگی کنیم.

وی با اشاره به لزوم تجدید عهد و پیمان با شهدا افزود: امروز در کنار مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدا پیمان می‌بندیم، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای اسلام و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام تلاش نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا