در بازدید میدانی بخشدار از روستای خجیر عنوان شد؛

گلایه روستاییان از دستور تخلیه روستای خجیر

نداشتن خانه بهداشت، تعطیلى تنها مدرسه روستا ، نداشتن شبکه و انشعاب گاز، عدم تخصیص شبکه و اشتراک برق، عدم وجودمسجد و حسینیه، تخریب مکان هاى تاریخى و عدم رسیدگى ادارات متولى از عمده مشکلات این روستای تاریخی خجیر می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محسنیان بخشدار جدید جاجرود در ابتداى بازدید با مردم گفتگو سپس نماینده شوراى اسلامى در خصوص مشکلات روستاى خجیر مطالبى را عنوان و خواستار پیگیرى آن توسط بخشدارى از طریق مراجع ذیصلاح شد.

خسروى نسب،عضو شوراى اسلامى روستا، به مشکلات پیش آمده با مرکز آموزشى و تحقیقات جهاد نسبت به مالکیت ساختمان هاى تحت تملک مردم اشاره و افزود: این روستا از دیرباز تحت تملک نیاکان ما بوده که در حال حاضراین مرکز حکم تخلیه و تحویل این املاک را در دست دارد.

وى در ادامه گفت: مشخص نبودن حریم و بستر رودخانه، نداشتن خانه بهداشت، تعطیلى تنها مدرسه روستا و متروکه شدن آن، نداشتن شبکه و انشعاب گاز، عدم تخصیص شبکه و اشتراک برق، عدم وجودمسجد و حسینیه، تخریب مکان هاى تاریخى و عدم رسیدگى توسط ادارات متولى همچون میراث فرهنگى، از عمده مشکلات این روستای تاریخی و کهن می‌باشد.

محسنیان اظهار داشت: تسریع در امور، حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم در دستور کار بخشداری قرار دارد و این موضوعات با جدیت پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا