گشت‌های مشترک ایام نوروز در شهرستان پردیس/ تخلفاتی که به سلامت مسافران صدمه بزنند اعمال قانون خواهند شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های پردیس و دماوند با اشاره به گشت‌های مشترک ایام نوروز در شهرستان پردیس، گفت: کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های پردیس و ‌دماوند در صورت محرز شدن تخلفات اقدام قانونی خواهند کرد.
به گزارش صبح پردیس؛ مصطفی متو اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز گشت‌های متعدد و مشترکی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و سازمان دامپزشکی از رستوران‌های بومهن، جاجرود و مسیر جاده‌های فیروزکوه و هراز بازدید به عمل می‌آورند.
وی افزود: در این گشت‌ها برای رفاه مسافرین و آرامش خاطر آن‌ها به مواردی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، مشکلات بهداشتی، عدم درج قیمت، کلاهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته و دیگر تخلفات موجود در مجموعه‌های پذیرایی و خدماتی بین‌راهی رسیدگی می‌شود.
متو خاطرنشان کرد: کارشناسان ما در صورت محرز شدن تخلفات در ابتدا تذکرات جدی برای رفع مشکلات می‌دهند و در صورت مشاهده تخلفات فاحش که به‌سلامت مسافران صدمه میزند با تنظیم اسناد مبادرت به صدور حکم و اعمال قانون خواهند کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پردیس و دماوند ادامه داد: طی بازدیدهای صورت گرفته در این ایام بیشترین مورد مشاهده‌شده عدم رعایت موارد بهداشتی و همچنین عدم درج قیمت و صدور فاکتور بوده که به‌سرعت و قاطعیت برخورد شده است.
وی اضافه کرد: در یکی از این واحدهای خدماتی نیز به‌صورت غیرقانونی برای استفاده مسافران از سرویس‌های بهداشتی و بابت خدمات خود به ازای هر نفر مبالغی را دریافت می‌کردند که با توجه به اینکه این سرویس‌ها به یک مجموعه خدماتی تعلق دارد و باید رایگان در اختیار مسافران قرار بگیرد، این تخلف تحت عنوان فروش اجباری محسوب و در قانون مجازات معینی برای آن در نظر گرفته‌شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا