بخشدار مرکزی پردیس خبر داد:

گشتهای ویژه کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز طی ایام نوروز افزایش می‌یابد

بخشدار مرکزی پردیس از افزایش گشت های ویژه برای کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز طی ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری پردیس، بخشدار مرکزی پردیس از افزایش گشت های ویژه برای کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز طی ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

بابک رهنما با اشاره به لزوم مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز اظهار داشت: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز و به منظور بررسی و اهتمام بیشتر برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو تلاش خواهیم کرد تا با افزایش نظارت‌ها، جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

وی افزود: با هرگونه تخطی از قوانین و مقررات برخورد خواهد شد و بر این اساس تعداد تیم‌های کشیک پلیس ساختمان و گشت در سطح روستاهای تابعه و اراضی تحت مدیریت به صورت شبانه روزی جهت تسریع در شناسایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا می‌کند و گزارشات تخلفات روزانه اعلام خواهد شد.

بخشدار مرکزی عنوان کرد: دهیاری ها نسبت به نصب بنر و اطلاع رسانی عمومی به اهالی و مالکین و همچنین اعلام تبعات سو ساخت و ساز غیر مجاز، قطع اشجار و تخریب اراضی اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شده تا با عوامل خاطی و متخلفین در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیداً برخورد شود و تاکید شده که گشت های کنترل و نظارت بر ساخت و ساز دهیاری ها در سطح روستاها به ویژه کرشت و باغکمش به صورت شبانه روزی و مستمر جهت جلوگیری از موضوع تقویت و حضور داشته باشند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا