گزینه‌های محل خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در فاز 11 شهر پردیس بازدید شد

با حضور سردار محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، گزینه‌های محل خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در فاز 11 شهر پردیس بازدید شد.

به گزارش صبح پردیس، در جریان این بازدید سردار علی اصغر محسن شیخی معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، حسن لاله رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، سرهنگ حمزه خانی فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

 در حاشیه این بازدید، رئیس شورای اسلامی شهر پردیس شهدا را به ویژه مزار مطهر شهدای گمنام را یکی بهترین ظرفیت های بسط و توسعه امور فرهنگی خواند.

حسن لاله ادامه داد: یکی از ویژگی‌های اخلاقی همه انسان ها فراموشی است و این خصلت هرچند در برخی موارد نعمتی از سوی باری تعالی است اما گاه ممکن است مسئله ساز شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: از جمله مصادیق مشکل ساز بودن فراموشی، این است که از یاد ببریم آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون چه عزیزانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ادامه داد: بی تردید اگر جانفشانی فرزندان برومند این مرز و بوم اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی پس از آن در خارج از مرزهای کشورمان در دفاع از حرم آل الله نبود، شاید امروز باید همچون بسیاری از ملل منطقه شاهد ویرانی وطن و آوارگی هموطنانمان می بودیم.

منبع: شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا