گرهگشایی از مشکل ۱۰ ساله بین شهرداری و شرکت عمران پردیس با ورود سازمان بازرسی
رئیس منطقه یک سازمان بازرسی و بازرس کل استان تهران از گرهگشایی از مشکل ۱۰ ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، افشین سهرابخان با تاکید بر اینکه بازرسی استان تهران در راستای انجام وظایف نظارتی خود و همچنین با توجه به اهمیت و فوریت حقوق عمومی شهروندان ساکن در شهر جدید پردیس به ویژه ساکنان فازهای ۵، ۸، ۹و ۱۱ اقدام به برگزاری و پیگیری و حل مشکل ۱۰ ساله مردم شهر جدید پردیس کرد، افزود: در این راستا جلساتی سه جانبه با حضور مدیران بازرسی کل استان تهران، شرکت عمران شهر جدید و شهردار پردیس برگزار شد.
وی اضافه کرد: پس از طرح موضوع، بررسی، بحث و مذاکره کارشناسی مستند به ماده ۱۲ قانون ایجاد شهرهای جدید و تبصره ذیل آن مصوب ۱۶ دی ماه ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی، مفاد مادههای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ آییننامه اجرایی همان قانون مصوب ۱۸ تیرماه سال ۱۳۸۱ هیات وزیران، بند ۱۰ مصوبات شورای مسکن استان ۲۰ شهریورماه امسال و بند ۱۴ صورتجلسه شورای مسکن شهرستان در خصوص مراحل یادشده منجر به اتخاذ تصمیمات مرتبط با تعیین تکلیف و تقسیم وظایف هرکدام از دستگاههای مسئول شد تا تحت نظارت بازرسی کل استان تهران و به قید فوریت نسبت به انجام امور محوله اقدام و وفق صورتجلسه نسبت به خدماترسانی به شهروندان اقدام کنند.
بازرس کل استان تهران اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد که شهرداری در مراحل ۵، ۸، ۹و ۱۱ نظیر سایر فازهای شهر پردیس تمام امور نگهداشت خدمات شهری و فنی عمرانی و صدور مجوزهای حفاری و نظایر آن را ارائه کند و شرکت عمران انجام آمادهسازی در همه فازها را بر عهده داشته باشد و شهرداری تعهدی در این زمینه به عهده نداشته باشد.
سهراب خان گفت: همچنین مقرر شد همزمان با تحویل و اداره مراحل بند یادشده توسط شهرداری ظرف ۲ هفته نواقص فازهای مذکور به لحاظ معابر، شوارع، پارکها و فضای سبز توسط هیاتی متشکل از نمایندگان شرکت عمران، شهرداری و فرمانداری احصاء و مورد اقدام قرار گیرد.
به گفته وی با این اقدام اثربخش، مشکل ۱۰ ساله شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم شهر جدید پردیس حل و فصل شد.
انتهای پیام/