گردش مالی ۵۰هزار میلیاردی دانش‌بنیان‌ها در پارک فناوری پردیس

رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان گردش مالی شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس بوده است و ۲۵۰میلیون دلار نیز جلوگیری از خروج ارز صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مهدی صفاری‌نیا اظهار داشت: پارک فناوری پردیس با احساس نیاز فناورانه در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد و پس از آن با ایجاد ساختارها، تشکیلات و زیرساخت‌های لازم، در سال ۱۳۸۶ مرکز رشد فناوری نخبگان پارک تأسیس شد.

وی گفت: ۱۷۰هکتار در ۵ فاز در حال حاضر زیر بار فعالیت حدود ۹۰۰۰ نفر است و برنامه‌ریزی برای گسترش ۳۰۰ هکتاری ناحیه فناوری پردیس در دست اقدام است.

صفاری‌نیا توضیح داد: از سال ۱۳۹۳ طراحی رویدادهای کارآفرینی در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار گرفته است و تأسیس شبکه ملی فن بازار ملی ایران، مرکز شتابدهی نوآوری و کارخانه‌های نوآوری آزادی و های وی از دیگر اقدامات پارک فناوری پردیس در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس در ادامه سخنان خود گفت: تجربه مدیریت پارک فناوری پردیس به عنوان یک پارک فناوری پیشرو در بین کشورهای اسلامی، در نشست پاکستان ارائه شد. هم چنین برنامه‌ریزی ارائه این تجربه در کشورهای اندونزی و ازبکستان نیز شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا