امام جمعه موقت پردیس:

کوه‌خواری در پردیس توسط دادستان پیگیری شود

امام جمعه موقت پردیس گفت: مطالبات شهرستان پردیس مانند آرامستان، مترو، آب آشامیدنی مناطق صنعتی، ارتقاء بیمارستان الغدیر، حمل و نقل عمومی، اسناد مالکیتی‌ و زمین خوارهایی که به جان کوه‌های پردیس افتاده توسط مسوولان از جمله دادستان پیگیری و نتایج اقدامات در تریبون نماز جمعه اعلام شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌تبار امام جمعه موقت پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن روز دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز ارتش ما ارتشی مکتبی و ارزشی، در زیر سایه ولایت و گوش به فرمان ولایت است که اقتدار کشور را بیش از سال‌های اخیر بالا برده‌اند.

وی با بیان اینکه هشتم شوال روز حزن اهل‌بیت علیهم السلام است، گفت: بقیع، از چهارده قرن پیش تا امروز همواره زیارتگاه مسلمین و مرکز بیداری و تذکار خاطرات رجال و شخصیّت‌ های بزرگ اسلام بوده است.

امام جمعه موقت پردیس افزود: در حدود ۱۰ هزار نفر از صحابه نبیّ مکرّم اسلام(ص) در این قبرستان مدفون هستند و در روز هشتم شوّال ویران‌گری‌های گروهی گمراه در سال۱۳۴۴ قمری از بقیع شروع شد و مراقد مطهّر و نورانی اهل‌البیت(ع) را تخریب کردند و به هویّت اسلام عزیز تاختند‌.

حجت الاسلام حسینی‌تبار با اشاره به مسله فلسطین و غزه، ابراز کرد: به تعبیر رهبر عزیزمان که فرمودند؛ مساله غیرقابل چشم پوشی و نیازمند احساس مسوولیت همگانی است و صبر تاریخی مردم غزه به اسلام عزت بخشیده و صبر بی‌نظیر، ایستادگی مردم و حماس فلسطین نیز در اوج است.

وی ادامه داد: آنها استقامت کرده و خسته نشده‌اند، این صبری که مردم مظلوم غزه با این بمباران‌ها و فشارها از خود نشان داد‌ه‌اند ناشی از ایمان اسلامی است.

امام جمعه موقت پردیس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد، عنوان کرد: امروز خوی وحشی‌گری و سنگدلی رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و نمایش ذات پلید تمدن غرب که خود را مدافع و شریک جنایات اسراییل می‌داند، دل هر انسان آزاده‌ای را در جهان بدرد آورده است.

حجت الاسلام حسینی‌تبار اضافه کرد: رژیم غاصب صیهونیستی چگونه در مقابل چشم جهانیان از هیچ ظلمی واهمه ندارند و به قتل‌عام کودکان و مردم ادامه میدهد.

وی تصریح کرد: سران کشورهای مدعی حقوق بشر، کسانی که دم از تمدن و فرهنگ و انسانیت می‌زنند این روزها کجا هستن که نه تنها هیچ واکنشی و محکومیتی نمی‌بینم بلکه سلاح و مهمات ارسال و چراغ سبز هم به جنایت اسراییل نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت پردیس افزود: این رژیم در جریان حمله به کنسولگری ایران در سوریه، به تعبیر رهبر فرزانه‌مان، دچار اشتباهی بزرگی شده و باید تنبیه شود و انتقام خون این سرداران جبهه اسلام گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی‌تبار ادامه داد: تنبیه ایران به طور حتم سخت، سنگین و بازدارنده خواهد بود، اما چگونگی و زمان از آن از مسائلی است که حتما هوشمندانه و با تدبیر انجام خواهد گرفت زیرا تنبیه نکردن و انتقام نگرفتن این رژیم را ترغیب میکند تا به جنایت خود نسبت به ایران ادامه بدهد.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از حضور باشکوه و باصفای مردم ولایت‌مدار، با ایمان و انقلابی شهرهای پردیس و بومهن در نماز عید فطر، اذعان کرد: شهروندان پردیسی با حضور خود تجلی عشق، صفا و ایمان را رقم زدند و الحق والانصاف یک نمایش وحدت آفرین را در نماز عید سعید فطر را خلق کردند.

امام جمعه موقت پردیس اضافه کرد: اگر بگوئیم که راهپیمائی ۲۲ بهمن و روزقدس و حتی نمازعیدفطر امسال علیرغم مشکلات اقتصادی، فتنه سال گذشته، بی‌حجابی افسارگسیخته، روزه‌خواری علنی، تهاجم فرهنگی و بمباران رسانه‌ای دشمن، بی نظیر بوده و مانند یک رفراندوم سیاسی، معنوی و ملی بود.

حجت الاسلام حسینی‌تبار با بیان اینکه واقعا زبان الکن از وصف این حضورها که در تمامی عرصه‌ها بوده ناتوان است، افراز کرد: در ۲۲بهمن، روز قدس، تشیع شعید طریق القدس شهید محمدی و در تمامی بزنگاه‌ها مردم پردیس به خوبی درخشیده‌اند و از همین تریبون از مسوولان ارشد شهرستان و دست اندرکاران دولت در شهرستان میخواهم قدر این مردم را بیش از بیش بدانند و تلاش خود را برای خدمت به مردم مضاعف کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردم شهرستان پردیس، تاکید کرد: در سال جدید مسوولان باید هر ماه از همین تربیون به مردم گزارش بدهند که از مطالبه‌های شما اینقدر پیشرفت داشته یا دلیل عدم انجام کارها را اعلام کنند.

امام جمعه موقت پردیس با بیان اینکه مسوولان باید موانع را بیان و از مردم کمک بگیرند زیرا امسال، سال مشارکت مردم است، خاطرنشان کرد: مطالبات شهرستان مانند آرامستان، مترو، آب آشامیدنی منطقه صنعتی که تا حد اخذ حق انشعابات هم پیش رفت چه شد.

حجت الاسلام حسینی‌تبار ادامه داد: ارتقاء بیمارستان الغدیر، تجهیزات آن، حضور پزشکان و متخصصان به کجا رسید، حمل ونقل عمومی معضل اصلی بسیاری از خانواده‌های پردیسی شده چه شد، اسناد مالکیتی‌ و زمین خوارهایی که به جان این کوه‌های این منطقه افتاده و به راحتی قابل مشاهده است باید توسط دادستانی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم که در دوره جدید مجلس یک نماینده بصورت اختصاصی فقط مطالبات مردمی این منطقه را پیگیری کند، تاکید کرد: به اطلاع می رسانیم که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه در تمامی معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهدشد و نیروی های انتظامی با ناقصان حریم حیاء و عفاف برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا