رئیس واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان پردیس خبر داد؛

اجرای طرح ویژه بازرسی و کنترل بازار شب یلدا در پردیس/ گزارش تخلف فروشندگان به سامانه 124

رئیس واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان پردیس با اشاره به اجرای طرح ویژه بازرسی و کنترل بازار شب یلدا در پردیس گفت: با توجه به حضور قاضی اداره تعزیرات حکومتی در صورت بروز احتمالی تخلفات صنفی در محل واحد متخلف برگه گزارش بازرسی تنظیم و رسیدگی و میزان جرائم اخذ خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد جالینوس در خصوص طرح شب یلدا در پردیس، اظهار داشت: این طرح جهت رفاه حال شهروندان شهرستان پردیس و تهیه سبد خرید مرغوب و مقرون‌به‌صرفه پایش و بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با خرید شب یلدا انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌صورت ویژه از روز سه‌شنبه 27 تا 30 آذرماه به مدت ۴ روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور واحد بازرسی و نظارت بر اصناف، ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اماکن نیروی انتظامی، دامپزشکی و بازرسان اتحادیه‌های محترم نانوایان، خواربارفروشان، رستوران‌داران شهرستان پردیس و شهرداری‌های شهرهای بومهن و پردیس در دستور کار قرار دارد و به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان پردیس ادامه داد: لازم به ذکر است واحدهای صنفی مرتبط موظف به همکاری با کلیه عوامل گشت بازرسی و ارائه فاکتور فروش به مشتریان و شهروندان است.

وی تصریح کرد: محوریت اصلی برگزاری گشت کنترل بازار به لحاظ سوء‌استفاده‌های احتمالی از فرارسیدن شب یلدا و نیز کنترل گران‌فروشی برخی واحدهای صنفی مرتبط است.

جالینوس با بیان اینکه با توجه به حضور قاضی اداره تعزیرات حکومتی در صورت بروز احتمالی تخلفات صنفی در محل واحد متخلف برگه گزارش بازرسی تنظیم و رسیدگی و میزان جرائم اخذ خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهروندان شهرستان پردیس در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ و تلفن ۷۶۲۲۳۰۱۰ واحد بازرسی و نظارت گزارش کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا