در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان پردیس ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره قبل پردیس، شناسایی مشکلات زیرساختی رایانهای و برآورد هزینهها و ملزومات موردنیاز توسط کمیته پشتیبانی انتخابات شهر پردیس، از جمله مصوبات بود.
به گزارش صبح پردیس؛ سومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار پردیس، معاون سیاسی و انتظامی و رئیس ستاد انتخابات و روسای کمیتههای زیرمجموعه در محل فرمانداری برگزار شد.
مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در ابتدای این جلسه با اشاره به تأکیداتی که برای ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی ستاد انتخابات کشور شده است، اظهار کرد: فرمهایی توسط وزارت کشور تهیهشده است که برای هر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا صادر میشود و افراد با این گواهی میتوانند نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.
وی برنامهریزی دقیق و انجام پیش بینیهای لازم برای تسهیل زمینه مشارکت مردم در انتخابات را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: با توجه به اهمیت انتخابات، همه افرادی که به نحوی دارای مسئولیتی در ستاد انتخابات شهرستان هستند باید در آمادهباش کامل بوده و حتی در ایام تعطیل نیز برای اجرای وظایف محوله اهتمام ویژهای داشته باشند.
همچنین صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس نیز ضمن مروری بر شرح وظایف کمیتههای مختلف ستاد تصریح کرد: روسای کمیتهها موظف هستند با برگزاری جلسات تخصصی کمیتههای زیرمجموعه بر اساس شرح وظایف نسبت به نیازسنجی و اعلام موارد مربوطه به ستاد اقدام کنند تا اتخاذ تدابیر لازم بر اساس این اطلاعات انجام گیرد.
در ادامه مسئولین کمیتههای ستاد برخی نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره قبل را برشمردند و پس از تبادلنظر حاضرین مقرر شد که کمیته فناوری اطلاعات و ثبتنام ضمن بررسی تجهیزات موجود گزارشی از نیروی انسانی و تجهیزات موردنیاز خود را برای ثبتنام از داوطلبان به ستاد ارائه کرده و طرح سنجش آمادگی نیروها را به اجرا درآورد.
همچنین اطلاعرسانی مناسب بخشنامهها و اطلاعیههای صادرشده ستاد انتخابات در بین همکاران و عموم مردم، شناسایی مشکلات زیرساختی رایانهای و تسریع در برطرف سازی آن، برآورد هزینهها و ملزومات موردنیاز توسط کمیته پشتیبانی و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/