کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس آماده پذیرش نذورات در عید سعید قربان

 رییس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پردیس پیشاپیش ضمن تبریک عید قربان گفت: عید قربان عید بندگی انسان در مقابل خداوند متعال می باشد و یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و نمادی از زیر پا گذاشتن نفس در راه کسب رضایت الهی است و باید به محرومین و نیازمندان توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مهدی شعبانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت:به  منظور احیای سنت اصیل اسلامی انفاق، همچون سنوات گذشته با همت مردم نیکوکار و سخاوتمند شهرستان ، نذورات قربانی آنها اعم از گوشت ، دام زنده و وجوهات نقدی توسط خادمان شما و محرومین در این نهاد جمع آوری و با نیت بانی خیر و نیکوکار بین نیازمندان واقعی که امروزشفاف ترین اطلاعات آنها که قادر به تامین معیشت خود نیستند ، در این نهاد موجود می باشد ، توزیع می گردد.

شعبانی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان می توانند در روز عید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه های این نهاد و مراکز نیکوکاری در شهرستان تحویل دهند، تا کمک های جمع آوری شده در همان روز بین نیازمندان و ایتام توزیع شود.

به گفته رییس مردم خیر شهرستان در سال گذشته مبلغ 50 میلیون تومان در روز عید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان این شهرستان در قالب طرح نذر قربانی کمک کردند و امسال هم امیدوارم هستیم بتوانیم نسبت به سال قبل با دریافت کمک های بیشتر یک افزایش در سبد پروتئینی خانواده ها داشته باشیم.

گفتنی است در این راستا شهروندان می توانند نذورات نقدی خود را به کارت بانکی مجازی به شماره 5341-5024-9979-6037 نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس واریز نمایند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا