کمپ اشتغال «کارنو» در پارک فناوری پردیس راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو» اواخر دی ماه با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد برای ارتقای کیفی کسب و کارها و جذب متخصصان و فارغ التحصیلان برگزار می شود.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از ایرنا، مجتبی جباری‌پور اظهار داشت: پارک فناوری پردیس با هدف افزایش توانمندی دانش‌آموختگان دانشگاهی برای جذب در شرکت­‌های دانش‌­بنیان و به تبع آن افزایش توان و بازدهی این شرکت ­ها، کمپ اشتغال کارنو را طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه «کارنو» یک برنامه آموزشی بر پایه فرصت­‌های شغلی ارائه ­شده از سوی کارفرمایان است، اظهار داشت: متقاضیان حضور در این برنامه در صورت دریافت پذیرش، در این دوره شرکت خواهند کرد. پذیرش فرد بستگی به این دارد که تیم اجرایی کارنو و کارفرما، متقاضی را متناسب فرصت شغلی اعلام شده، تشخیص دهد.

مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به مدت دوره «کارنو» اظهار داشت: طی دوره ۲ ماهه شرکت­ کنندگان همزمان با گذراندن دوره‌های آموزشی تئوری و عملی مهارت‌­های نرم، در انجام پروژه­‌های واقعی مشارکت می‌کنند.

جباری پور ادامه داد: این دوره فرصتی برای تشخیص ظرفیت‌ و توانمندی فرد جهت حضور در فضای کاری است، ضمن آنکه کارفرمایان نیز با رصد توانمندی‌های افراد نسبت به جذب و به‌کارگیری آنها اقدام خواهند کرد.

وی افزود: کمپ اشتغال «کارنو» سعی می‌کند خلأ آموزشی مهارت‌های نرم را برای شرکت‌کنندگان برطرف کرده تا بتوانند در هر جایگاهی از یک کسب‌وکار، مؤثرتر و مفیدتر واقع شوند، دارا بودن مهارت های نرم ارتباطی، انسانی و شغلی متقاضیان اهمیت دارد و بر امکان شروع همکاری با فرد متقاضی تاثیر گذار است.

مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک گفت: مدیریت پروژه، کار تیمی، حل مساله و تفکر راهبردی، ارائه اثرگذار و Active Listening بخشی از محورهای آموزشی کمپ اشتغال «کارنو» هستند که به کارجویان برای افزایش مهارت‌هایشان کمک می‌کنند.

«جباری پور» با اشاره به شرایط انتخاب متقاضیان، اظهار داشت: کارجویان ابتدا رزومه خود را ارسال کرده و پس از فرصت‌ سنجی برای مشاغل موجود بررسی و افراد متناسب انتخاب می‌شوند.

بنابر این گزارش، کمپ اشتغال« کارنو» از اواخر دی‌ماه الی اسفندماه ۱۳۹۹ با حمایت پارک فناوری پردیس در محل این پارک برگزار می شود. کارجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در کمپ اشتغال می‌توانند به سایت «کارنو »به آدرس http://karnostartup.ir مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ –۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ تماس گرفته و نسبت به ثبت‌نام اولیه، سنجش شرایط پذیرش و تائید اولیه حضور در کمپ اشتغال اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا