کلاهبردار حرفه ای فاز ۱۱ پردیس غافلگیر شد/ کشف 2000 فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: بیش از 2000 فقره کلاهبرداری توسط کارآگاهان در پرونده کشف شده است و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی‌ ولی‌پور گودرزی روز سه شنبه در رابطه با پرونده گسترده کلاهبرداری اظهار داشت: در پی کلاهبرداری های متعدد در فاز ۱۱ شهرک پردیس موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم (معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری) پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهم از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش واحدهای آپارتمان در پردیس به ۲ هزار خریدار کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

این مقام پلیس ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصد اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل موردنظر شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحدهای آپارتمان به شهروندان در فاز ۱۱ پردیس اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولی پورگودرزی گفت: همچنین اکثر مال باختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند و از وی شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا