کشف 48 کيلوگرم موادمخدر شيشه در پرديس

فرمانده انتظامي استان از دستگيري قاچاقچي مواد مخدر و کشف 48 کيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه در پرديس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار”دلاور القاصي مهر” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر پرديس در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتي شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي نوين پليسي از فعاليت فردي قاچاقچي که مواد مخدر شيشه را با يک دستگاه خودرو از مرزهاي شرقي کشور به اين شهرستان انتقال داده بود مطلع و دستگيري وي به جد در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با تشکيل چند اکيپ عملياتي و اشراف اطلاعاتي مخفيگاه سوداگر مرگ را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي و در يک عمليات ضربتي متهم موصوف را در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه وي، 48 کيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه و 2 قبضه سلاح شکاري و کلت کمري و 160 عدد انواع فشنگ کشف و 4 دستگاه خودرو و 2دستگاه موتور سيکلت سرقتي را توقيف کردند.

سردار القاصي مهر در پايان با تقدير از همکاري هاي خوب و به موقع مردم با پليس، گفت: خادمان مردم در فرماندهي انتظامي شرق استان تهران در جهت ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا