کشف 130 ميليون ريال اسکناس و تراول تقلبی در پرديس

سرپرست فرماندهي انتظامي “پرديس” از کشف 130 ميليون ريال اسکناس وتراول تقلبي در اين شهرستان و با تلاش ماموران پليس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيد حجت ا..پورنجفي” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پليس آگاهي از فعاليت فردي در زمينه توزيع اسکناس هاي تقلبي درشهربومهن شهرستان پرديس ، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد: کاراگاهان پليس آگاهي “پرديس” با انجام کارهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق به شناسايي مخفيگاه اين فرد شده و پس از هماهنگي با مقام قضائي نسبت به بازرسي از آن اقدام کردند.

سرهنگ “پورنجفي” خاطرنشان کرد: در اين بازرسي ها، 130ميليون ريال اسکناس وانواع تراول چک،يک دستگاه کيس وپرينتر رنگي کشف شد.
سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان “پرديس” از دستگيري يک نفر سابقه دار در اين رابطه و معرفي آن به دستگاه قضائي جهت سير مراحل قانوني خبر داد.

سرهنگ “سيد حجت ا..پورنجفي”درپایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت هاي غير قانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا