کشف ۴ میلیاردی اموال مسروقه در پردیس /سرقت در تهران کشف در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری یک نفر سارق مغازه( تعویض روغن و …) و کشف ۴ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه متهم در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ بومهن این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ مراد صارمی بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت از مغازه فردی در تهران و احتمال حضور متهم و مخفی نمودن اموال مسروقه در حوزه استحفاظی این شهرستان ماموران کلانتری ۱۲ بومهن اقدامات خود را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سارق شاگرد مغازه موصوف بوده که شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ و ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: در بازرسی از مخفیگاه وی در مغازه ای در کرشت پردیس اموال مسروقه شامل روغن موتور خودرو ،پمپ باد و …کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به کشف ۴ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت خود اعتراف کرده که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: اموال سرقتی کشف شده نیز به مالباخته بازگردانده شده که تقدیرو تشکر فراوان ایشان را نیز از مجموعه انتظامی در بر داشت.

سرهنگ مراد صارمی در پایان خاطره نشان کرد: شهروندان هشدارهای پلیسی را در رابطه با پیشگیری از سرقت، جدی گرفته و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا