مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت پردیس خبرداد؛

کشف کارگاه غیرمجاز لبنیات در بومهن

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف کارگاه تولید لبنیات در مقیاس صنعتی و شرایطی کاملاً غیر‌بهداشتی در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، شهربانو محمودی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس با اعلام خبر کشف کارگاه لبنیات غیر مجاز در بومهن، اظهار داشت: پیرو شکایات واصله از سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (190) کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و مأموران پلیس امنیت و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس اقدامات اولیه برای رصد فعالیت‌های این محل آغاز کردند.

وی گفت: پس از دریافت مجوز و حکم ورود به منزل مسکونی در بومهن موفق به کشف کارگاه تولید لبنیات در مقیاس صنعتی در شرایطی کاملاً غیر‌بهداشتی شدند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان پردیس بیان کرد: 250 کیلوگرم از محصولات این کارگاه شامل دوغ، ماست، کره محلی و شیر خام توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارسال گردیده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

محمودی اظهار کرد: همشهریان محصولات لبنی را از مراکز مجاز و فروشگاه های دارای مجوز خریداری کنند و از خریداری لبنیات بدون تاریخ، مشخصات و… خودداری و در صورت مشاهده از طریق سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (190) کارشناسان این اداره را از تخلفات مطلع کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا