کشف انبار چای و قهوه قاچاق در پردیس به ارزش 15 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد؛

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف انبار بزرگ انواع چای و قهوه قاچاق در پردیس به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انبار چای و قهوه قاچاق در شهرستان پردیس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی، محل دپو کالاهای مربوطه در یکی از انبارهای غیر مجاز در شهرستان پردیس را شناسایی کرده و پس از هماهنگی مقامات قضائی، جهت بازرسی از انبار مربوطه به آدرس اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از این انبار 14 هزار بسته انواع چای و دم‌نوش و بیش از 56 هزار بسته قهوه کشف شد ادامه داد: بنا به نظر کارشناسان ارزش محموله چای و قهوه قاچاق در پردیس 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

ناظری گفت: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند تحویل داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز سرهنگ غلامرضا حسنوند از انهدام باند سرقت کارخانه و خودرو در جاجرود خبر داده بود که اقدام به سرقت اقلام مختلف از کارگاه‌ها و خودروهای شهروندان روستاهای سعیدآباد و خسروآباد جاجرود نموده بودند.

منبع: پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا