کسب رتبه دوم هیات تکواندو شهرستان پردیس در استان تهران

هیات تکواندو شهرستان پردیس در مجموع امتیازات فعالیت‌های آقایان و بانوان و مقام کمیته برتر هانمادانگ استان در سال ۱۴۰۱، موفق به کسب رتبه دوم شهرستان‌های استان تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، بهاری‌نیا نائب رئیس هیات تکواندو شهرستان پردیس اظهار کرد: هر ساله با توجه به فعالیت‌های هیات‌های حوزه و شهرستان‌های استان تهران در بخش مسابقات و آموزش و ارتقا سطح کیفی و کمی اساتید و هنرجویان تکواندوکار و شرکت در برنامه‌های فرهنگی ورزشی انتخاب بازیکنان حوزه و شهرستان در تیم‌های استان و کشور امتیازاتی تعلق می‌گیرد که بحمدالله با توجه به عملکرد خوب هیات پردیس در بخش‌های ذکر شده این هیات توانست رتبه دوم استان تهران را به خود اختصاص دهد.

بگفته وی هیات تکواندو شهرستان پردیس در حال حاضر ۳۰ مربی و داور رسمی فدراسیون خانم و اقا در شهرستان پردیس دارد و رزم‌جویان این رشته در حدود ۱۵ باشگاه ورزشی پردیس، بومهن، فازهای جدید و بخش‌های مختلف شهرستان آموزش می‌بینند.

نائب رئیس هیات تکواندو شهرستان پردیس با اشاره به این موفقیت بزرگ تکواندوکاران شهرستان پردیس بیان کرد: این موفقیت را خدمت اساتید، کادر دلسوز و فعال هیات پردیس و به ویژه بانوان افتخارآفرین تکواندو پردیس تبریک می‌گویم.

بهاری‌نیا همچنین اظهار داشت: در المپیاد استعدادهای برتر نوجوانان کشور که به میزبانی شهرستان پردیس مدتی پیش برگزار شد ۴ نفر از دختران قهرمان نوجوانان شهرستان از باشگاه تشریفات با نام‌های ستایش عبادی، حدیث اسلامی فرد، ستایش شهبازی و گلاره رستمیان با مربیگری استاد بهاری‌نیا به اردوی تیم تهران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان دعوت‌ شدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا