کاهش ۷۰ درصدی سرقت در شهرستان پردیس

فرماندار پردیس در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی واقع در شهر پردیس گفت: طی روزهای ابتدایی سال شاهد کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت در شهرستان پردیس بودیم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی است.
به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری در جلسه‌ای بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس ضمن تبریک سال جدید و خداقوت به پرسنل سبز پوش و ضابطین قضایی، اظهار داشت: طی روزهای ابتدایی سال شاهد کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت در شهرستان پردیس بودیم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی دارد.

وی گفت: همچنین کشف دو کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر طی روزهای آغازین سال جدید نشان از تلاش و جدیت نیروی انتظامی در برخورد با بزه‌های گوناگون دارد.

حیدری افزود: امنیت، آرامش و آسایش این سرزمین مدیون تلاش سبزپوشان دلاوری است که در طول سال خواب و استراحت را برای حمایت از مردم رها کردند و این امنیت مثال زدنی را به ارمغان آوردند.

فرماندار پردیس ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با برنامه و هدفی مشخص کار می کنند و با سلامت نفس بالایی که دارند اثرات مثبتی در این منطقه گذاشته اند.

وی اظهار کرد: طی ارزیابی که در استان تهران صورت گرفته، شهرستان پردیس برتری ملموسی داشته که امیدواریم خداوند این عزت و اقتدار را روز به روز بیشتر کند.

حیدری گفت: هرچه بر افتخار و عزت نیروی انتظامی افزوده شود، برای مردم جز امنیت و آسایش چیزی نخواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا