افزایش سه کاندید دیگر به شورای شهر بومهن

رئیس هیئت اجرایی انتخابات و فرماندار شهرستان پردیس گفت: بر اساس اعلام سامانه وزارت کشور، اسم سه نامزد از داوطلبان شورای اسلامی شهر بومهن به لیست اعلام‌شده اضافه شد.
به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری با اشاره به اینکه انتخابات فرآیندهای مختلفی دارد، اظهار کرد: برخی اطلاعیه‌ها، اعلامیه‌ها و دستورالعمل‌ها از طریق سامانه انتخابات وزارت کشور به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود و بر اساس اعلام این سامانه سه نفر از داوطلبان شورای شهر بومهن به لیست قبلی اضافه شدند که می‌توانند مانند سایر نامزدها با رعایت قانون، تبلیغات خود را آغاز کنند.
وی رعایت قانون و توجه به آیین‌نامه اجرایی انتخابات را موجب ایجاد امنیت، آرامش و عدالت برای تمام کاندیداها دانست و افزود: نامزدها باید از فضای رقابت سالم استفاده کرده و به دور از هرگونه اقدامی که منجر به دریافت تذکر، اخطار و یا جمع‌آوری تبلیغاتشان گردد، فعالیت خود را انجام دهند.
حیدری مردم را دارای چشمی تیزبین، هوشیار و مراقب دانست و گفت: وقتی فردی در تبلیغات انتخاباتی خود قانون را رعایت نکند به‌طور حتم نمی‌تواند در دوره عضویت خود در شورا نیز به قانون پایبند باشد و مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا