بخشدار مرکزی پردیس:

کالبد روستا باید حفظ شود/ استارتاپ‌ها در افزایش بهره‌وری کشاورزی و روستایی موثر هستند

بخشدار مرکزی پردیس در جریان بازدید از روند ساخت و سازها در روستاهای بخش مرکزی گفت: کالبد روستا باید حفظ شود، استارتاپ‌ها در افزایش بهره‌وری کشاورزی و روستایی فوق العاده موثر هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس، بخشدار مرکزی پردیس مطابق دستور کار هفتگی با حضور در گشت ساختمانی، موارد ساخت و ساز را شخصا مورد بازرسی قرار دادند.

حیدری در حاشیه بازدید از حوزه روستاهای بخش مرکزی پردیس، اظهار داشت: با رصد روزانه گشت پلیس ساختمانی و گزارشات اهالی، شناسایی افراد متخلف‌ در عرصه دیوارکشی ها و بناهای درحال ساخت غیرمجاز صورت گرفته و توقف عملیات آن ها انجام میگردد.

وی تاکید کرد: کالبد روستایی میبایست حفظ شود و در این خصوص برخورد قاطع و قانونی با عاملان ساخت و سازهای غیرمجاز تشدید گردیده، لذا از اهالی محترم روستاها میخواهیم در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغها، مراتب را اطلاع رسانی کنند.

بخشدار مرکزی پردیس خاطر نشان کرد: حمایت از استارتاپ‌ها در حال حاضر با توجه به فرمان سال، در برنامه ها قراردارد .

وی ابراز کرد: درپی این هستیم از استارتاپ‌های بومی و افراد خلاق بهره ببریم چرا که معتقدیم استارتاپ‌ها می‌توانند در افزایش بهره‌وری کشاورزی و روستایی فوق العاده موثر باشند.

حیدری افزود: بعضی از این استارتاپ‌ها در زمینه آبیاری به کمک فناوری استفاده از ماهواره کارهای خوبی را در اطراف تهران و ورامین انجام دادند.

بخشدار پردیس گفت: به نظر میرسد با جذب صاحبان فناوری مدرن بتوان در افزایش ظرفیت کشاورزی و آبیاری و کشت های جدید اقدمات خوبی را رقم بزنیم.

لازم به ذکر است؛ در جریان این بازدید به ۳ بنا و اقدام به دیوار کشی اخطار و ادوات جمع آوری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا