برگزاری کارگاه ساخت دیجیتال در پارک فناوری پردیس

«کارگاه ساخت دیجیتال با موضوع طراحی سلول‌های باز و بسته شونده با تکنیک لولا» با حمایت پارک فناوری پردیس و مشارکت دانشگاه پارس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، حمید خردنیا مدیرکل عمران و توسعه پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه با کاربست تکنیک لولا و مبانی طراحی پارامتریک تلاش خواهد کرد که دانشجویان را در مسیر طراحی و ساخت سلول‌های بازو بسته شونده نمای معماری با استفاده از مصالحی همچون plywood و ورق‌های کامپوزیت پوشاننده نما هدایت نماید.

وی تصریح کرد: دانشجویان در طول برگزاری کارگاه تلاش خواهند کرد با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و انواع مختلف لولاها، فرم‌های پیچیده‌ای از سلول‌های کاربردی بازو بسته شونده در طراحی معماری را با استفاده از صفحات تخت طراحی کرده و بسازند.

خردنیا در خصوص شرایط حضور در این دوره گفت: در این دوره 35 – 40 دانشجو از رشته‌های معماری و طراحی صنعتی و سایر رشته‌های مرتبط امکان ثبت‌نام از اول دی‌ماه تا 25 دی ماه رادارند و کارگاه اصلی از نهم الی پانزدهم بهمن‌ماه جاری طی مدت 6 روز در فب لب ایران واقع در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه پارس یا وب‌سایت فب لب ایران www.fabLab.ir مراجعه کنند.

شایان‌ذکر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از سرفصل‌های مهم برای ارتباط بین دانشجویان و بازار کار است. از این رو شرکت فرآیند بنیان معماری (فب لب ایران) از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس با همکاری دانشگاه پارس برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری و طراحی صنعتی اقدام به برگزاری کارگاهی با موضوع “طراحی سلول‌های باز و بسته شونده با تکنیک لولا” کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا