آموزش کارآفرینی به 300 بانوی سرپرست خانواده شهرستان پردیس

300 بانوی سرپرست خانواده در شهرستان پردیس، دوره‌های آموزشی کارآفرینی را گذراندند.

به گزارش صبح پردیس، به‌منظور نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای 300 بانوی سرپرست خانواده توسط شهرداری پردیس برگزار شد.

این مهم بر اساس بند 20 سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با مضمون کارآفرینی طی چند مرحله صورت اجرایی به خود می‌گیرد و در حال حاضر مرحله نخست آن در موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس انجام می‌شود.

از دیگر برنامه موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» می‌توان به برپایی دوره‌های آموزشی با محوریت صنایع‌دستی نظیر سفالگری، مجسمه‌سازی با چوب، چرم‌دوزی، قالیبافی، خیاطی، شمع‌سازی، تابلو فرش و … باهدف کمک به تقویت ستون اقتصادی خانوارهای این شهر اشاره کرد.

همچنین طی سال جاری با بهره‌گیری از فضاهایی نظیر مساجد، بوستان‌ها و دیگر مراکز عمومی، سعی بر کاهش هزینه‌های اجرای برنامه مذهبی و ملی در اماکن پرهزینه بوده است.

علاوه بر این، با رعایت بند 16 سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با مضمون صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت در کاهش هزینه‌های طی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل