چهارمین نشست کمیته ایمنی شهر پردیس برگزار شد

چهارمین نشست کمیته ایمنی شهر پردیس برگزار شد. 

به گزارش صبح پردیس و به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، چهارمین نشست کمیته ایمنی شهر پردیس صبح امروز ۴ اردیبهشت ماه به ریاست داوود ریاحی معاون شهردار پردیس و باحضور رییس ستاد بحران، رییس سازمان آتش‌نشانی پردیس و  مشاور ایمنی شهردار برگزار شد.

داوود ریاحی معاون شهردار پردیس در این نشست اظهار داشت: ایمنی شهروندان پردیس با توجه به ساختار شهری، تلاش های شهرداری پردیس و شرایط اجتماعی آن از بسیاری شهرهای استان تهران و کشور در سطح بالاتری قرار دارد اما مدیریت شهری همچنان که در جلسات پیش ذکر شده بود، به این امر قانع نبوده و در راستای ارتقای آن تلاش‌های بیشتری را در این زمینه انجام داده است.

از مصوبات این جلسه می‌توان به تعیین و تصویب آیین نامه و دستورالعمل تاییدیه ایمنی در ساختمان‌های بلندمرتبه، همچنین ارتباط با شورای صنعتی شهر پردیس در جهت ابلاغیه‌های ایمنی به لکه‌های صنعتی و ابلاغ اخطاریه‌های ایمنی به اماکن پرخطر و تعیین تکلیف ۳ پرونده مسکونی در حوزه تاییده ایمنی و پایانکار ساختمانی اشاره کرد.

همچنین مقرر شد در جلسه بعدی کمیته ایمنی از نمایندگان دادستانی، فرمانداری شهرستان و شرکت عمران پردیس برای حضور در جلسه دعوت بعمل آید.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا