ناکامی هنجارشکنان کشف حجاب برای اجرای نمایش چهارشنبه‌های سفید در دماوند/ ورود گشت‌های امر به معروف اقدام خوش‌نشینان را برای نمایش کشف حجاب در دماوند ناکام گذاشت

دادستان شهرستان دماوند از دستگیری هنجارشکنان کشف حجاب برای اجرای نمایش چهارشنبه‌های سفید در این شهرستان خبر داد و گفت: ورود گشت‌های امر به معروف اقدام خوش‌نشینان را برای نمایش کشف حجاب در دماوند ناکام گذاشت.

حسن ابراهیمی بسابی در گفت‌وگویی اظهار کرد: حدود چهار نفر دختر و زن در یکی از مناطق شهرستان دماوند برنامه‌ای شبیه برنامه چهارشنبه سفید در خصوص کشف حجاب در تهران را چیده بودند.

وی با بیان اینکه چهارشنبه سفید یک پرونده بسیار جزئی بود که دامنه گسترده‌ای نداشت و افراد آن به جایی وابسته نبودند، افزود: این افراد قصد نمایش کشف حجاب را داشتند که ظاهراً برای لحظاتی کشف حجاب کردند و قصد مصاحبه با افراد متعدد به وسیله موبایل‌هایشان داشتند.

دادستان شهرستان دماوند گفت: دستگاه قضایی به سرعت متوجه این موضوع شد و دستورات لازم قانونی و قضایی را صادر کرد، در پی این موضوع گشت‌های امر به معروف جهت هدایت این افراد اعزام شدند و افراد به سرعت صحنه را ترک کرده بودند.

ابراهیمی بسابی اظهار کرد: از آنجا که ممکن بود افراد مذکور مصاحبه‌ای انجام داده و آبروی شهروندان را به خطر انداخته باشند، دستور ورود به منزل مخفیگاهشان که در دماوند بود، صادر شد.

وی ادامه داد: افراد مذکور که از خوش‌نشینان بودند شناسایی شدند و ظاهراً بیشتر قصد نمایش دادن داشتند، آنها دستگیر شدند و نرم افزارها و سخت افزارهایشان بررسی شد که با کمک بسیجیان این افراد شناسایی و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

دادستان شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه تا به اینجا اقداماتی صورت نگرفت و همگی نادم بودند و خانواده‌ها ورود پیدا کردند، پرونده برای مشخص شدن انگیزه این افراد در دست بررسی است.

ابراهیمی بسابی بیان کرد: آنچه که تا اینجا محرز شد حاکی از این است که افراد مذکور بیشتر قصد بازیگوشی داشتند و سعی داشتند نمایشی که برخی افراد در مناطقی از تهران به عنوان چهارشنبه سفید اجرا می‌کردند را نمایش بدهند.

وی افزود: دستگاه قضایی به موقع اقدام کرد و اجازه چنین حرکتی را در شهر متدین و مؤمن ندادیم، خوشبختانه بازار گرمی آنها رونق نداشت و مردم نیز استقبال نکردند از این رو صحنه را به سرعت ترک کردند.

دادستان شهرستان دماوند عنوان کرد: این افراد اغلب کمتر از 18 سال سن داشتند و یک یا دو نفر بالای 18 سال بودند که به نظر می‌آید اقدامشان یک نوع بچگی بوده و به شدت نادم بودند.

*برخورد قاطع دستگاه قضایی برای انحرافات اخلاقی و فساد در بین مردم متدین شهرستان دماوند

ابراهیمی بسابی ادامه داد: دستگاه قضا همواره دستورات لازم را به ضابطین می‌دهد و از مردم خواسته است در صورت مشاهده هرگونه انحراف اخلاقی در قالب پارتی‌ها یا مهمانی‌های مختلط یا مسائلی که با فرهنگ این شهرستان سازگار نیست را گزارش دهند.

وی تصریح کرد: هرگز  اجازه نخواهیم داد تا بازاری برای انحرافات اخلاقی و فساد در بین مردم متدین شهرستان دماوند گرم نمی‌شود و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه انحرافات اخلاقی، دایر شدن مرکز فساد یا طرح‌های فساد آور حتماً مراتب را اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری تارود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا