چهاردهمین دوره مسابقات بدنسازی “جام یزدان راد” در پردیس برگزار شد

شهرستان پردیس میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام جام زنده یاد استاد “یزدان راد” در مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از برنا، زنده یاد استاد یزدان راد یکی از قهرمانان بدنسازی ایران بود که افتخارآفرینی های بسیاری در این رشته ورزشی کسب کرد وی 10 سال عنوان قهرمان سنگین‌وزن مسابقات پرورش اندام را در پرونده کاری خود داشت و از پیشکسوتان این رشته محسوب می‌شد ازهمین رو به پاس گرامیداشت یاد و خاطره ایشان عنوان چهاردهمین دوره مسابقات بدنسازی هیات پرورش اندام شهرستان پردیس بنام جام زنده یاد “یزدان راد ” برپا شد .

این مسابقه با حضور مربیان مطرح و پیشکسوت کشور در این رشته، سردار قناعتی رئیس هیات بدنسازی استان، نماینده ای از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، شادمهر مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

امیرحسین فرح مند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس در همین رابطه گفت: این دوره از مسابقات با حمایت خوب اداره ورزش شهرستان پردیس در سطح بالایی برگزار شد و از تمام استان های کشور مهمان جهت شرکت در رشته های مختلف بدنسازی داشتیم.

وی افزود: از طرف هیات نفرات اول تا سوم مدال و کاپ اخلاق و مدال اخلاق نیز با توجه به اهمیت اخلاق در ورزش به یکی از شرکت کنندگان اهدا شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس در ادامه یادآور شد:این دوره از مسابقات رشته بدنسازی در چهار دسته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک و فیزیک کلاسیک عنوان قهرمان قهرمانان را بهمراه داشت.

همچنین از پسر مرحوم یزدان راد، منوچهر راد توسط ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس تقدیر به عمل آمد و تندیس و مدال مسابقات به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد .

گفتنی است داوری این دوره مسابقات را استاد مجید دانیالی، مهدی کامرانی علی کاکلی، شاهرخ قاسمپور ، غلام فرعی، دکتر دستوان، سید جوادبرزده انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا