مبارک قدم:

پیگیری جدی شرکت عمران جهت توسعه مراکز آموزشی و خدماتی در فازهای مسکن مهر پردیس

سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس در نشستی با مسئولان به بررسی موضوعات پروژه روبنایی مرکز محله دنا در فاز۸ پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مهندس مبارک قدم در نشست مشترک با سرمایه‌گذار پروژه روبنایی مرکز محله دنا در فاز۸، نماینده دستگاه نظارت ماوا، سید جوادی (سرپرست اداره روبنایی)، صادقی (سرپرست اداره معماری و شهرسازی) و نوری (سرپرست سرمایه گذاری و مشارکت) به بررسی مسائل و موضوعات پیرامون این مرکز محله پرداخت.

وی گفت: معاونت مسکن و شهرسازی پیرو دستور مدیرعامل شرکت عمران پردیس در راستای برخورداری محلات مسکن مهر از امکانات آموزشی، مذهبی، فضای سبز و خدماتی، نگاه ویژه‌ای به این موضوعات داشته و مدارس و در همین راستا بوستان‌ها و مراکز خدماتی متعددی در فازهای مسکن مهر پردیس در حال اجراست.

در این نشست که در سالن جلسات شرکت عمران برگزار شد، مبارک قدم دستورات لازم را در خصوص تسهیل در تکمیل پروژه مرکز محله دنا صادر کرد. همچنین مقرر شد فاز اول طراحی بوستان این محله بازنگری شده و طرح مناسب‌تری در این محله اجرا گردد.

گفتنی است؛ پروژه مشارکتی دنا واقع در محله دنا فاز ۸، در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع شامل دو باب مدرسه، مسجد، مغازه‌های تجاری و خدماتی و همچنین فضای سبز و بوستان تفریحی می‌باشد که در حال تکمیل است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا