شیخ آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت:

پیگیری‌ها برای ساخت مسجد در منطقه هوا‌فضای بومهن انجام شود

اقدامات لازم جهت ساخت مسجد در منطقه هوافضای شهر بومهن صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، شیخ آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس بعد از ظهر امروز طی بازدید از دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان پردیس ضمن دیدار و گفتگو با خادمیاران و مسئول این کانون، با خیرین و پیشکسوتان شهر بومهن به گفتگو پرداخت.

وی پس از شنیدن سخنان افراد حاضر، بیان کرد: پیگیری‌ها برای رسیدگی به وضعیت سرانه‌های مذهبی، فرهنگی و غیره در منطقه هوافضا انجام خواهد شد و تخلفات اعلام شده مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ منطقه هوا‌فضا هم اکنون با داشتن ۹ هزار واحد مسکونی و حداقل حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت، فاقد سرانه‌های فرهنگی و مذهبی است.

در گذشته و به گفته قدیمی‌های این شهر زمینی برای ساخت مسجد در این منطقه وجود داشته که در حال حاضر از آن خبری نیست که امروز این مورد به دادستان اعلام و قول پیگیری دادند.

در سال ۱۳۹۹ پارک خلیج فارس توسط حاج علی تفضلی خیر منطقه در ۳۳ روز کاری و با هزینه حداقلی در فصل زمستان ساخته شد و غیر از این پارک سرانه تفریحی، مذهبی، فرهنگی و غیره وجود ندارد.

شهروندان این منطقه ساخت فوری این سرانه‌ها و در اولویت آن، ساخت مسجد را از مسوولین خواستار هستند و امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

همچنین ساکنین این منطقه از نداشتن تلفن ثابت در این حوزه گلایه‌مند بودند و از مسوولان برای احداث کافو، خطوط تلفن و اینترنت درخواست همکاری کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا