پیکر پاک شهید امیر زمان‌زاده مهمان شهرداری بومهن شد

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت، شهید مقاوت سردار حاج قاسم سلیمانی،آئین استقبال از پیکر مطهر شهید دفاع مقدس در شهرداری بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، این مراسم صبح امروز، با حضور سرپرست شهرداری،کلیه پرسنل و مراجعه کنندگان در نمازخانه شهرداری بومهن برگزار گردید.

سرپرست شهرداری بومهن در حاشیه این مراسم گفت: مقام شهدا در نزد خدا متعالی است. افتخار بزرگی نصیب کارکنان این شهرداری گردید تا میزبان این شهید گرانقدر باشیم، قدر این موهبت را بدانید.

الماسی افزود: شهدا هرکجا قدم گذاشتند، مایه خیر و برکت شدند. دیروز در مقابل دشمن از مهین دفاع کردند و امروز، پیکرشان به خاک میهن تقدس می‌دهد.

در خاتمه با مداحی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در رسای شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و شهادت سردار دلها، پیکر پاک شهید امیر زمان زاده که در منطقه زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت نائل شده و در ایام ماه صفر امسال و همزمان با اربعین حسینی شناسایی شده بود، تشییع و به سوی سایر محلهای اجرای برنامه استقبال و بدرقه شد.

پیکر شهید زمان زاده روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم از میدان امام رضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر پردیس به خاک سپرده میشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا