پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در بومهن تشییع شد + تصاویر

پیکرهای مطهر دو شهید زهرایی در شهر بومهن با جلوه‌هایی از شکوه حضور مردم شهرستان پردیس تشییع شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز از دو مسیر مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مسجد جامع اهل بیت (ع) به سمت بوستان برکت انقلاب انجام شد.

بنا بر این گزارش، از ساعات اولیه جمع قابل‌توجهی از شهروندان، مسؤولان، اصناف و بازاریان، خانواده معظم شهدا، روحانیان و … گرد هم آمدند تا روزی پرشکوه را برای شهر و شهر بومهن رقم بزنند.

حضور نوجوانان، جوانان، پیرمرد، پیرزن، خردسال، دختر و پسر در این مراسم چشم‌نواز بود.

حضور مدیران ادارات، مسؤولان استانی و شهرستانی، بسیجیان، اعضای شورای شهر و شهرداران بومهن و پردیس در کنار مردم نشان از وحدت داشت.

در روز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا (س) که مادر شهدای گمنام هستند، حضور پرشکوه شهروندان که از دو مسیر به هم ملحق و جمع کثیری را شکل دادند، نمونه بارزی از ولایت‌مداری، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، ولایت و شهدا بود.

هنگام تشییع پیکر شهدای گمنام شهر بومهن مسیری چند کیلومتری از شهروندان چشم‌نواز بود و نشان از این داشت که مردم ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانند، زیرا آن‌ها رفتند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

در ادامه تشییع شهدای گمنام نماز در یکی از خیابان‌های اصلی این شهر خوانده شد، شهروندان با بدرقه و تشییع شهدا و حضور در مزار این دو شهید تصویری از حماسه را خلق کردند.

مراسم مداحی، سینه‌زنی و سخنرانی معاون فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بود.

این مراسم باشکوه که جلوه بصیرت را هم به نمایش می‌گذاشت، شهروندان پس از تدفین شهدا با قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا محل را ترک کردند تا شهرداری بومهن و سپاه شهرستان تکمیل مزار این دو شهید را به اتمام برساند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا