مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد؛

حل مشکلات پیمانکار کوزو پردیس و خرید نصبیات فاز 11/ کلنگ‌زنی هزار میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی مسکن مهر پردیس در دهه فجر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به حل مشکلات پیمانکار کوزو و خرید نصبیات فاز 11 پردیس، گفت: هزار میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، اظهار کرد: با عنایت وزیر راه و شهرسازی و مهندس طاهر خانی معاون ایشان، تمام ظرفیت‌ها و منابع شرکت عمران  پردیس به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: بنابراین تمامی زمین‌ها و اراضی مستعد فروش و مشارکت در بخش‌های ساخت، زیربنایی و روبنایی هزینه خواهد شد تا از ظرفیت‌های درونی خود شرکت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی بتوان پروژه‌ها را تکمیل کرد.

*حل مشکلات پیمانکار کوزو و خرید نصبیات فاز 11 پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: نخستین موضوعی که بعد از ورود به شرکت عمران پردیس به آن ورود کردیم، فعال‌کردن پروژه‌های مسکن مهر بوده است.

هدایت ادامه داد: در ابتدا مشکلات پروژه 33 هزار واحدی کوزو که موضوعی چند ساله بوده را حل کردیم و در همین راستا شخص مدیرعامل این شرکت از همان نخستین روز در سایت مستقر شده است. در همین مدت کم شرکت کوزو حدود 50 میلیارد تومان در بخش نصبیات خرید انجام داده و وارد کارگاه کرده است.

وی بیان کرد: با این شرکت برنامه‌های زمان‌بندی هم در بخش ریالی و هم در بخش فیزیکی توافق شده و تا پایان سال 98، کل پروژه به مالکان محترم تحویل داده خواهد شد.

*کلنگ‌زنی هزار میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی مسکن مهر پردیس در دهه فجر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: در کنار این توافقات در ساخت واحدها، بحث تکمیل روبناها در فاز 11 پردیس را نیز در دستور کار قرار دادیم.

هدایت خاطرنشان کرد: تمام مراکز محلات شامل مدرسه، مسجد، سرای محله، درمانگاه و پارک در این فاز را با شرکت کوزو مشارکت کردیم تا بتوانیم از محل تهاتر واحدهای تجاری، کل روبناها را نیز تکمیل کنیم.

وی گفت: در همین راستا بالغ‌بر هزار میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی را در دهه مبارک فجر کلنگ خواهیم زد تا بتوانیم در کنار افتتاح واحدها، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی را نیز داشته باشیم.

*توافق تکمیل زیرساخت‌های فاز 8، 5 و 9 جدید شهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌ها در فاز 8 پردیس، با یک شرکت بزرگ توانمند، توافقی به ارزش 400 میلیارد تومان امضا کردیم تا در این فاز هم بتوان همانند فاز 11 پردیس، خدمات اولیه را در کنار ساخت واحدها، تکمیل کنیم.

هدایت ادامه داد: برای حل مشکلات در فاز 5 پردیس و فاز 9 جدید پردیس جلسات متعددی با انجمن انبوه‌سازان برگزارشده و به توافقاتی با این شرکت دست‌یافتیم.

وی گفت: در همین راستا بخش زیربنایی و روبنایی کل پروژه که جزو تعهدات این شرکت بوده، اقاله شده و یک شرکت توانمند بعد از تجهیز کارگاه، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. با این تصمیمات و توافقات انجام‌شده، آماده‌سازی و محوطه‌سازی در فازهای 8، 5 و 9 جدید طی هفته‌های آینده از سر گرفته خواهد شد.

*اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس در سال 98 در صورت تصویب ردیف‌های بودجه

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: از نمایندگان محترم انتظار داریم تا بتوان ردیف‌های اعتباری که در بودجه سال 98 در لایحه دولت دیده شده است، را به تصویب رساند که در این صورت باید انتظار سال بسیار خوبی را برای پردیس به ویژه تکمیل مسکن مهر در این شهر داشت.

هدایت ادامه داد: با اجازه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، ما می‌توانیم برای اولین بار در تاریخ مسکن مهر، از منابع داخلی خودمان در بخش ساخت هزینه کنیم.

وی تأکید کرد: همچنین به دنبال مصوبه‌ای هستیم تا بتوان منابعی که قبلاً در ساخت روبناها و زیربناهای مسکن مهر هزینه شده را بازگردانیم تا بتوان از آن منابع نیز جهت تکمیل پروژه‌ها استفاده کرد که کمک خوبی به سازندگان و مالکان مسکن مهر خواهد بود.

*کلنگ‌زنی مترو پردیس در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: مترو جزو اولویت‌های ویژه شرکت عمران است و در حال پیگیری و نهایی کردن کارها هستیم تا به لطف خدا بتوان به‌زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه بزرگ بود.

وی گفت: همچنین باید تشکری ویژه از دادستان و ریاست دادگستری شهرستان داشته باشیم که با احضار سازندگانی که به تعهدات خود عمل نکردند، باعث شدند تا بخشی از آن‌ها کارگاه‌های خود را فعال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا