پیش شرط توسعه روستایی مطالبه گری و پیگیری اعضای شورا و دهیاران است 

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، طی جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی روستای باغکمش رهنما ضمن آرزوی توفیقات و خدا قوت به اعضای شورای باغکمش و تبریک فرا رسیدن روز شوراها اظهارداشت؛ امید است شورا با برگزاری جلسات ماهیانه در صدد بیان مشکلات مردم در روستا باشد.

وی کار برای مردم و صرف وقت برای آنها را یکی از وظایف شورا دانست و تاکید کرد: تعامل،هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین اعضای شورای روستا از وظایف مهم اعضا است.

رهنما افزود؛ انتظار می رود اعضای شورا پیگیری مستمر برای موضوعات طرح هادی روستا، خط انتقال اب و اشتراک به مردم، ایجاد و ساخت سالن و زمین ورزشی، ایجاد گریزگاه و روشنایی جاده، اصلاح راه جهت امنیت ، تکمیل ساختمان اداری و … داشته و برای توسعه روستا در سالجاری با تمام توان وارد شوند.

سرپرست بخشداری پردیس،پیش شرط توسعه روستایی را مطالبه گری و پیگیری اعضای شوراهای روستاها و دهیاران دانست و بر این امر تاکید کرد.

وی ادامه داد: ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا و سوق دادن دهیاری ها به سوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی در روستا با تلاش دهیاران و جذب سرمایه گذار در حوزه فعالیت دهیاریها باید مورد توجه باشد.

سرپرست بخشداری مرکزی عنوان کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد و این ظرفیت شناسی و اهتمام برای ان از انتظاراتیست که از اعضای شوراها داریم.

بابک رهنما با بیان اینکه مطالبه گری اعضای شورای روستاها و دهیاری ها بیشتر توسعه روستایی است، افزود: با رعایت احترام همکاری با ادارات عزت نفس روستایی را حفظ کنید و مطالبه گر باشید در غیر این صورت توسعه روستایی محقق نمی شود.

درپایان اعضای شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف روستا پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا