پیشرفت 35 درصدی پروژه «مسیر کمربندی جنوبی» شهر پردیس

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پردیس از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه کمربندی جنوبی شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، شهاب شکاری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نرخ پرشتاب رشد جمعیت در پردیس به سبب عوامل مختلف از جمله احداث و تحویل تدریجی طرح‌های مسکن مهر، یکی از ویژگی‌های بارز این شهر است.

وی افزود: از جمله پیامدهای جانبی ناشی از این رشد فزاینده جمعیت، افزایش حجم ترافیک درون‌شهری است که این مهم طی سالیان اخیر به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، بیش از گذشته نمود داشت.

عضو شورای شهر پردیس تصریح کرد: از این رو، شورای اسلامی شهر پردیس به‌منظور رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهری، طرح‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد و بر همین اساس، پروژه مسیر کمربندی جنوبی شهر پردیس مراحل اجرای خود را آغاز کرد.

شکاری در ادامه از پیشرفت 35 درصدی این طرح خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته دو سوی این پروژه شامل بلوار خرمشهر واقع در فاز سه و محله پردیسان (سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر) و همچنین مسیر اجرایی از بخش جنوبی در قالب دو کارگاه مجزا به یکدیگر متصل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر بخش‌های مهم این طرح، ساخت یک دهانه پل در یکی از محلات قدیمی شهر با عنوان «آب انجیرک» است که مراحل احداث سازه مذکور از سوی شهرداری پردیس در حال پیگیری و اجراست.

عضو شورای شهر پردیس تصریح کرد: سایر امور عمرانی پروژه مسیر کمربندی جنوبی شهر پردیس شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت مستلزم وجود شرایط جوی مناسب است.

شکاری بیان کرد: با تحقق این مهم، شهروندان ساکن در فازهای سه و چهار پردیس دیگر نیازی به حضور در مسیرهای دارای بار ترافیکی نسبتاً سنگین درون‌شهری نداشته و می‌توانند از مسیر جایگزین بهتر استفاده کنند.

وی تأکید کرد: همچنین دسترسی شهروندان ساکن در دیگر نقاط شهر به مراکز و امکاناتی شامل مصلی، بوستان امام رضا (ع)، بوستان ولایت، پارک آموزش ترافیک، خانه کشتی، زورخانه شهدای هسته‌ای و … با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پردیس گفت: خوشبختانه مدیریت شهری پردیس تجربه‌ای موفق در احداث کمربندی شمالی شهر پردیس تحت عنوان بلوار شهید چمران داشته که امروز این مسیر در زمینه رفع مشکلات ترافیکی شهرمان، نقشی به سزا ایفا می‌کند.

کمربندی جنوبی شهر پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا