قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده از پردیس؛

روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر پردیس در هفته‌های اخیر مثبت است/ ورود تجهیزات نصبی به سایت‌های مسکن مهر پردیس

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده از پردیس، با حضور در فاز 11 پردیس، روند امورات مربوط به مسکن مهر پردیس را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش صبح پردیس، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: در 50 روز اخیر، برای هفتمین بار به شهر پردیس آمدم و از پروژه‌ها در این شهر بازدید داشتم که خوشبختانه در هر بازدید نسبت به بازدید قبلی، شتاب کارها و افزایش رضایت مردم مشهود بوده است.

وی افزود: امروز بازدیدی از انبار فاز 11 پردیس و تحویل نصبیات به مردم داشتیم که گزارش آن نیز بلافاصله به مقام عالی وزارت داده شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که هرچه زودتر، پروژه‌ها تکمیل شوند و در این راستا هر آنچه که بتوان، از منابع خودمان هزینه خواهیم کرد؛ زیرا فلسفه وجودی همه ما خدمت‌گزاری به مردم است و باید تلاش کنیم تا سریع‌تر مشکلات مردم را حل کنیم.

ورود تجهیزات نصبی به سایت‌های مسکن مهر پردیس

اصغری مهرآبادی ادامه داد: با بخشنامه اخیر آقای وزیر، سازندگان نیز امیدواری بیشتری پیدا کردند و علاوه بر ورود مصالح ساختمانی، نصبیاتی مانند پکیج و آسانسور نیز خریداری و به کشور وارد شده است.

وی ادامه داد: اکنون حدود 10 هزار دستگاه رادیاتور و همچنین مقادیر زیادی کابل و موتور آسانسور خریداری شده و با همین روند، کارها سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.

به جریان افتادن خون تازه در عملیات اجرایی مسکن مهر پردیس

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر پردیس در هفته‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد: شاهد این هستیم که انگیزه خاصی نیز در مردم و حتی مسئولین شهری و همکاران شرکت عمران پردیس ایجاد شده که باعث خواهد شد تا مردم دلگرم‌تر باشند.

 مهرآبادی ادامه داد: می‌بینیم که همه امیدوارانه کار می‌کنند و این نوید روزهای خوبی را برای پردیس می‌دهد. بنده کاملا در جریان تلاش شبانه‌روزی برای اتمام کارها هستم و حتی گزارشاتی را دریافت کردم که مدیرعامل شرکت عمران پردیس شبانه به واحدهایی که مالکان در آن اسکان پیدا کرده‌اند، سر می‌زند و مشکلات آن‌ها را بررسی می‌کند.

وی گفت: همه این مسائل موجب رضایت مردم شده است و باعث به جریان افتادن خون تازه‌ای در عملیات‌های اجرایی در پردیس شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا