پیامبر دروغین، ابتدا ادعای خدایی می‌کرد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: پیامبر دروغین، ابتدا ادعای خدایی می‌کرد؛ متهم با توزیع شب‌نامه و معرفی کتاب‌های گوناگون به جذب افراد به خصوص دانش‌آموزان اقدام و‌ به دنبال مرید‌هایی در سنین پایین بود.

حمیدرضا توسلی‌پور در خصوص دستگیری فردی که ادعای پیامبری میکرد، اظهار داشت: مجموعه اطلاعات سپاه از گذشته در حوزه فرقه‌های نو ظهور و کسانی که به دنبال مرید پروری هستند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: در این خصوص شناسایی‌های مختلفی صورت گرفت و در نهایت طی هفته گذشته فردی که ادعای خدایی و پیامبری میکرد را با اخذ دستور قضایی و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه علی‌ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس افزود: این فرد 38 ساله در حال حاضر در زندان بسر میبرد تا مراحل بازپرسی و قضایی پرونده طی و حکم مقام قضایی جاری شود.

فرمانده سپاه پردیس ادامه داد: اینگونه افراد به دنبال این هستند که اسلام را در حوزه چالش قرار بدهند و افکار افراد مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان را تضعیف و به انحراف بکشانند.

وی اضافه کرد: این موارد در دستور کار ما قرار دارد و عوامل اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) این موضع را دنبال و با این دست افراد برخورد قاطعی خواهند کرد.

توسلی‌پور در خصوص پخش شب‌نامه توسط این فرد، گفت: متهم با توزیع شب‌نامه و معرفی کتابهای گوناگون به جذب افراد به خصوص دانش‌آموزان اقدام و‌به دنبال مرید‌هایی در سنین پایین بود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: متهم درصدد اغفال افراد مختلف و جذب مرید بود به صورتی که در زمان دستگیری و در محل اختفای وی تجهیزات و امکانات چاپی، اینترنتی و… برای اجرای سناریو‌های مختلف و از قبل تعیین شده بود کشف شد.

وی اظهار کرد: این ادوات و تجهیزات نشان‌دهنده وسعت فعالیت این فرد بود که در همین خصوص به شهروندان توصیه میکنیم اگر با چنین موضوعاتی مواجه و یا از فعالیت این افراد مطلع شدند با مرکز اطلاعات با شماره 114 سامانه اطلاعات، تماس و این موضوعات را مطرح فرمایند.

توسلی‌پور افزود: این متهم مدت زیادی مواد مخدر روانگردان استفاده میکردند، و بعد از ترک با توهماتی که مصرف این مواد برای وی به وجود آورد ادعاهای مختلفی از جمله خدایی و پیامبری را مطرح میکرد. فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: این فرد به پزشکی قانونی معرفی شده تا سلامت عقلانی وی بررسی شود و امیدوارم با برخورد قاطع بتوانیم این موضوعات را از سطح شهرستان برچینیم.

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا