پیاده روی پرشور اربعین نشان از عشق به امام حسین(ع) دارد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: پیاده روی پرشور جاماندگان اربعین نشان دهنده این است که همه ما در راه حسین (ع) و در راه امام‌ زمان (عج) بوده و در این راه عشق و علاقه بسیاری وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، حجت الاسلام حسینی در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی ضمن قدردانی از این حضور باشکوه اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی، پیام و نشانه دارد و پیامش این است که حیاتنا الحسین (ع). یعنی زندگی همه ما حسین (ع) است.

وی در ادامه افزود: همه ما با تأسی از امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تلاش می‌کنیم تا جزو یاران واقعی امام زمان (عج) باقی بمانیم.

امام جمعه خاطر نشان کرد: این همه عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که امروز مشاهده می‌کنیم، نشان دهنده این است که همه ما در راه حسین (ع) و در راه امام‌ زمان (عج) هستیم و انشاءالله در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

وی عنوان کرد: حضور در این حرکت عظیم، زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم خواهد کرد. و ما به جهانیان ثابت کردیم که راه و روش، سیاست، سبک زندگی و فرمایشات امام حسین (ع) امروز توسط پایتخت شیعه، یعنی ایران اسلامی در حال پیاده شدن است.

حجت‌ الاسلام حسینی در پایان گفت: «معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج)»، «دلدادگی و اطاعت از امام زمان (عج) و اهل بیت علیهم السلام» و «امید داشتن‌» سه ویژگی سربازی امام زمان (عج) است که اگر انسان دارای این خصوصیات باشد در خیمه امام حسین (ع) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا