پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک راه‌اندازی شد

پویش « نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در شهرستان پردیس راه‌اندازی شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس؛ رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: برای پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک را راه اندازی کردیم و از ظرفیت فضای مجازی رسانه و توزیع بروشور برای آگاهی بخشی به شهروندان استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس برای شب چهارشنبه‌سوری و رسیدگی به حوادث چهارشنبه‌سوری آمادگی کامل دارند و در این شب آماده‌باش خواهند بود.

مَلاشور با اشاره به نواحی پر خطر شهر پردیس، بیان کرد: نواحی صنعتی از جمله نواحی پر خطر با توجه به حریق‌های متعددی که اتفاق می‌افتد و ساختمان‌های بلند مرتبه دومین نواحی پر خطر در سطح شهر هستند.

مَلاشور از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس روال سنوات گذشته دوره‌های آموزشی رایگان را برای دستگاه‌های متقاضی به ویژه مدارس به طور مستمر توسط واحد آموزش برگزار می‌کنیم.

وی گفت: با توجه به افرایش جمعیت در شهر پردیس به ویژه مساکن مهر و پیگیری ستاد بحران تهران، رضا کارخانه شهردار پردیس و امیر خیری معاونت خدمات شهری، یک دستگاه خودروی نردبان بالابر هیدرولیکی آتش نشانی به ناوگان ما اضافه خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا