پنجمین دوره توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس به منظور افزایش توانمندی و مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در پارک فناوری پردیس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کمک به نقش‌آفرینی موثر آن‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای بر اساس استعداد‌ها و ویژگی‌های هر فرد در جهت تسهیل ورود به بازار کار با حضور بیش از ۸۰ نفر در پارک فناوری پردیس آغاز شد.

شناخت ویژگی‌های شخصیتی، آگاهی از علایق و استعداد‌های فردی، شناخت نقاط ضعف و قوت و آشنایی با انواع سبک‌های شغلی و کارآفرینی (کارآفرینی، کارمند دانشی و فریلنسری) از جمله اهداف این طرح است.

همچنین افراد در بخش دیگری از این طرح با حضور در کارگاه‌های مهارت‌افزایی (ازجمله مهارت‌های اصول و فنون مذاکره، آشنایی با روند‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار، ارتباطات، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار و…)، به دنبال فراگیری مهارت‌هایی هستند که جهت ورود به بازار کار ضروری بوده و با کسب آن مهارت‌ها، احتمال جذب خود را در بازار کار افزایش می‌دهند.

در پایان به منتخبین طرح کمک خواهد شد بتوانند دوره کارآموزی یا کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس سپری نمایند.
لازم به ذکر است این طرح از امروز چهارشنبهَ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس آغاز شده و تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا