افتتاح و بهره‌برداری از پل عابر پیاده مکانیزه در شهر بومهن

پل مکانیزه عابر پیاده شهر بومهن با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان شهرداری در تاریخ نهم اردیبهشت روز ملی شوراها افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، احداث پل مکانیزه مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) به‌منظور تسهیل در تردد و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برای شهروندان با انجام گردیده است.

سعید علی بخشی شهردار بومهن اظهار کرد: طول این پل ۴۵ متر بوده و چهار پله مکانیزه به صورت رفت‌وبرگشت بر روی آن نصب‌شده و برآورد هزینه این پروژه با در نظر گرفتن هزینه خرید پل، رفع حریم، عملیات احداث، پوشش و … حدود 25 میلیارد ریال است.

وی افزود: این پل با تدبیر و هدایت چندماهه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن به‌منظور تسهیل و افزایش ایمنی در عبور و مرور شهروندان احداث گردیده است.

علی بخشی اضافه کرد: پل‌های عابر پیاده مکانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل برای عبور و مرور را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیک شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث کاهش می‌یابد.

شایان ذکر است اکنون در سطح شهر بومهن تعداد ۹ دستگاه پل بر روی بلوار اصلی شهر نصب است که دو دستگاه در محل‌های پرد تردد مکانیزه است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مابقی پل‌های هوایی مکانیزه گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا