پلیس پردیس خودرو سرقتی از دماوند را توقیف کرد

با انجام عمليات هوشمندانه ماموران انتظامي پرديس ، يک دستگاه خودروي ساينا که سابقه سرقت ازشهردماوند را داشت در اين شهرستان کشف و سارقان آن بهمراه اموال سرقتي دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيدحجت ا..پورنجفي سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان پرديس در اين زمينه بيان داشت: در پي اعلام مرکز کنترل فوريت هاي پليسي 110 و منابع اطلاعاتي مبني بر وقوع سرقت يک دستگاه خودرو سواري ساينا از شهرستان همجوار، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي خاطرنشان کرد: مأموران انتظامي کلانتري 11پرديس در هنگام گشت زني هدفمند در حوزه استحفاظي، به يک دستگاه خودرو سواري ساينا که مشخصات آن با مشخصات خودروي سرقتي منطبق بود، مشکوک شدند.

اين مقام انتظامي يادآور شد: سرانجام مأموران انتظامي پرديس با بررسي هاي صورت گرفته خودرو وبهمراه اموال مسروقه شامل باند،ضبط و.. کشف ،سارقان که 2 نفر بودند را دستگير و براي سير مراحل قانوني به يگان انتظامي منتقل کردند.

سرهنگ پورنجفي اذعان داشت متهمان به جرم خودم معترف وبيان داشتند هنگام سرقت خودرو سوئیچ خودرو بر روی آن قرار داشت که اقدام به سرقت آن کردند.

سرهنگ پورنجفي در پايان با اشاره به اين که متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند افزود:رسالت پليس را ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان برشمرد و تصريح کرد: خط و مشي پليس برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت اجتماعي و همچنين رضايتمندي هموطنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا