پلمپ 41 واحد صنفی پردیس در گشت‌های نوروزی/ معدوم سازی دو تن مواد غذایی غیربهداشتی و غیرمجاز

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: طی بازدیدهای نوروزی بیش از دو تن مواد غذایی غیربهداشتی و غیرمجاز معدوم و 41 واحد صنفی شهر پردیس پلمپ شد.
به گزارش صبح پردیس؛ شهربانو محمودی در خصوص اقدامات این شبکه در طرح نوروزی، اظهار داشت: از روزهای ابتدایی شروع برنامه سلامت نوروزی در شهرستان پردیس تاکنون کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پردیس از ۱۲۵۸ مکان تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس بادید کردند.
وی گفت: این اماکن نظیر رستوران‌ها، قنادی و آجیل‌فروشی، نانوایی، اغذیه‌فروشی، آرایشگاه‌ها و سایر اماکن مشابه بودند که مورد بازدید کارشناسان این شبکه و دستگاه، های ذی‌ربط قرار گرفتند.
محمودی افزود: طی این بازدیدها دو هزار و 127 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و غیرمجاز نظیر پیراشکی، کیک، آب‌زرشک، رنگ زعفران تقلبی، روغن‌سوخته، برنج، خورشت و دیزی از قبل مانده و سایر مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی و تاریخ گذشته معدوم شد.
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس ادامه داد: همچنین ۴۱ مکان پلمپ و تعداد ۲۳ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
وی با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان پردیس در جهت بررسی آب شرب بهداشتی این شهرستان در ایام نوروز اضافه کرد: از ۱۸ سامانه آبرسانی بازدید و ۳۸۹ مورد کلر سنجی از آب شهر و روستاها صورت گرفت.
محمودی اظهار کرد: این برنامه تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت و لازم به ذکر است که بازرسان اتاق اصناف شهرستان در گشت‌های عصر به همراه کارشناسان بهداشت محیط حضور فعال داشتند.
منبع: مهر
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل