پلمب کارگاه ریخته‌گری غیرمجاز و آلاینده در پردیس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از پلمب یک کارگاه آلاینده ریخته‌گری و دایکاست در منطقه خرمدشت شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سیدحسن فراهانی اظهار کرد: پیرو شناسایی واحدهای آلاینده و غیرمجازی که در شهرستان پردیس فعال هستند، اخطاریه زیست‌محیطی مهلت‌دار به منظور اتخاذ تدابیر لازم به منظور کنترل آلودگی و رفع مزاحمت برای متصدی یک واحد ریخته‌گری آلاینده صادر و ابلاغ شد.

وی افزود: با وجود اعطای مهلت مناسب، فعالیت غیراصولی و آلاینده این کارگاه ادامه داشت و موجب آلودگی شدید هوا و تهدید علیه بهداشت عمومی ساکنان همجوار شده بود و از این رو این اداره موضوع را مورد بررسی قرار داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس بیان کرد: روز گذشته، کارکنان این اداره نسبت به پلمب این واحد دایکاست اقدام کردند و از فعالیت آلاینده این واحد جلوگیری به عمل آوردند.

فراهانی ادامه داد: واحدهای صنفی آلاینده با اخذ پروانه کسب از اصناف بدون در نظر گرفتن ضوابط استقرار، بیشترین مشکلات زیست‌محیطی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی به صنوف آلاینده شهرستان پردیس هشدار داد، در صورت پایش مأموران محیط زیست و مشاهده تخلف برخورد جدی با آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا