به دستور استاندار تهران صورت پذیرفت؛

پسماند‌های ساختمانی و جامد شهری از منطقه صنعتی تپه سیف جمع آوری شد

بخشدار جاجرود گفت: با توجه به دستور روز گذشته استاندار تهران منطقه صنعتی تپه سیف خالی از پسماند‌های ساختمانی و جامد شهری شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری دانشجو، کیان کریمی بخشدار جاجرود در گفت‌وگویی با اشاره به دستور روز گذشته استاندار تهران مبنی بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و بهداشت ویژه منطقه صنعتی ثپه سیف اظهارداشت: با توجه به دستور و تاکید استاندار تهران مبنی بر اهمیت رعایت اصول بهداشت عمومی و محیط زیست و خارج کردن پسماند‌های ساختمانی، غذایی و زبال‌های جامد شهری از منطقه صنعتی تپه سیف جاجرود، صبح امروز کار تنظیف این منطقه صنعتی آغاز و تا دقایق نخستین شب ادامه داشت.

بخشدار جاجرود در ادامه اضافه کرد: کار جمع آوری سگ‌های بلاصاحب نیز در دستور کار قرار گرفت و طی جلسه‌ی با پیمانکار مدنظر از فردا صبح این کار نیز آغاز می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای نکات مهم و کلیدی دستور استاندار تهران در خصوص پیگیری مشکلات منطقه صنعتی تپه سیف اذعان داشت: در منطقه صنعتی تپه سیف مشکلاتی، چون کمبود برج‌های نوری، دوربین و زیرسازی و آسفالت وجود دارد که طی جلسه شورای صنعتی که فردا برگزار می‌شود مشخص و در کمتر از یک ماه این مشکلات نیز مرتفع خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا