افتتاح 12 پروژه شهرداری بومهن و 4 پروژه شهرداری پردیس

چهار پروژه عمرانی شهرداری پردیس و 12 پروژه عمرانی شهر بومهن با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس؛ در مراسمی با حضور حسن کریمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مرتضی حیدری فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس، بخشدار بومهن، شهردار پردیس، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، رؤسای ادارات شهرستان و جمعی از مردم، 12 پروژه عمرانی شهر بومهن افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، مسؤولان ابتدا تعدادی پروژه در روستای باغکمیش افتتاح و سپس برای افتتاح پروژه پارک شهرک بهار طلاییه به بومهن رفتند.

در ادامه، عملیات بهسازی بوستان رضوان این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در پایان مسؤولان فضای ورزشی چندمنظوره پارک باغ چنار ده بومهن افتتاح شد.

حجت‌الله تاج‌محمدی، شهردار بومهن در این خصوص گفت: امروز 12 پروژه شامل پارک‌های محله‌ای، آرامستان عمومی، پل مواصلاتی و پل ارتباطی ده بومهن به شهرک کشاورزی بهره‌برداری شد.

وی افزود: برای پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد، درمجموع 4 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است؛ درمجموع اعتبار پروژه‌هایی که از ابتدای سال تا امروز به بهره‌برداری رسیده‌اند، به 10 میلیارد تومان می‌رسد.

همچنین در مراسمی با حضور محمدعلی نجفی مشاور عالی رئیس‌جمهور، نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، امام جمعه، فرماندار، رؤسای ادارات شهرستان پردیس و …، چهار پروژه شهر پردیس افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، مسؤولان ابتدا سالن کشتی و گود زورخانه شهر پردیس را که با مساحت یک‌هزار و 510 مترمربع و اعتبار 23 میلیارد تومانی ساخته شده است، افتتاح کردند و سپس پارک ترافیک 4 هزار و 800 مترمربعی که با اعتبار 19 میلیارد ریالی به اتمام رسیده، را مورد بهره‌برداری قرار دادند.

در ادامه مراسم، سامانه پرداخت الکترونیک بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شد.

سپس مسؤولان با حضور در سالن اجتماعات شهرداری پردیس، کلیپی از اقدامات شهرداری پردیس را مشاهده کردند و در ادامه مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس به حضار خیرمقدم گفت و نعمت‌الله ترکی و مشاور عالی رئیس‌جمهور به سخنرانی پرداختند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا