رضا کارخانه شهردار پردیس؛

پروژه احداث آرامستان توسط شهرداری پردیس کلید خورد/باز شدن گره ای کور پس از سه دهه

شهردار پردیس گفت: پروژه احداث آرامستان توسط شهرداری پردیس کلید خورد.

به گزارش صبح پردیس و به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از کاستی‌های مهم و اساسی شهر پردیس فقدان آرامستان بود که از آن به عنوان گره کور ۳۰ ساله این شهر از زمان افتتاح یعنی سال ۱۳۷۲ تاکنون یاد می‌شد.

وی ادامه داد: این کاستی مهم سبب می‌شد که شهروندان پردیس علاوه بر تحمل سوگ عزیز از دست رفته خود مشکلات ناشی از دوری مسیر دیگر مراکز تدفین نظیر بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها تهران را نیز متحمل شوند. این مقام مسئول تصریح کرد: اما سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر مجموعه شهرداری پردیس و مساعدت جناب آقای فخاری استاندار محترم پروژه احداث آرامستان کلید خورد.

به گفته رضا کارخانه، زمین اختصاص یافته مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار از موقوفه‌ معروف به شرف النساء منطقه کرشت است که بعنوان فاز نخست، ۷ هکتار آن در اختیار شهرداری برای احداث آرامستان قرار گرفت و ۴۳ هکتار باقیمانده به عنوان فاز دوم پروژه و حریم آرامستان منظور گردیده که در حال انجام مراحل اداری است.

شهردار پردیس ادامه داد: برای اجرا و تکمیل عملیات آماده‌سازی شامل ایجاد راه‌های دسترسی به آرامستان و محصور نمودن آن و همچنین انتقال خدماتی از قبیل آب، برق، گاز و تلفن حداقل مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در پایان از افتتاح فاز نخست پروژه آرامستان شهر پردیس تا پایان سال جاری خبر داد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا