پروژه‌های عمرانی پردیس قبل از دهه فجر بهره‌برداری شوند

پروژه‌های عمرانی آماده منتظر افتتاح رسمی نباشند و قبل از دهه فجر به بهره برداری برسند.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی روز دوشنبه در حاشیه نشست هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از پروژه‎های عمرانی نیازهای اساسی مردم را رفع می‌کند و تسریع در آماده سازی آنها به منظور بهره برداری از خدمات رسانی پروژه‌ها تا دهه فجر در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی پس از افتتاح به بهره برداری برسند، خاطر نشان کرد: پروژه‌های ناقص از لیست افتتاحات دهه فجر حذف بشوند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برنامه های دهه فجر امسال بین ۴ کمیته اصلی تقسیم شده تا رابط بین ادارات برای دریافت و جمع بندی نهایی برنامه‌های دهه مبارک فجر باشند. رضایی ادامه داد: کمیته فرهنگی و تبلیغی، کمیته عمرانی و پروژه‌ها، کمیته روستایی و عشایری و کمیته امنیتی و هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن کمیته های اصلی هستند که وظایف آنها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال باید برجسته و متفاوت باشد، اظهار داشت: همه ما موظفیم دستاوردهای ارزشمند انقلاب را با بیان شفاف و رسا به نسل جوان معرفی کنیم و دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی است. فرماندار شهرستان پردیس گفت: به دلیل شفاف نبودن اطلاع رسانی آگاهی های لازم به جوانان ما داده نشده و دشمنان نظام نیز از این ضعف استفاده کرده و روی آن سرمایه گذاری کردند.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ضرورت دارد تا بتوانیم مجلسی شایسته و در شان مردم داشته باشیم و به تعبیر امام راحل(ره) مجلسی در راس همه امور داشته باشیم.

وی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان پردیس اظهار داشت: کارگران زیادی در حوزه تولید، صنعت و خدمات در این منطقه اشتغال دارند که حضور آنها در انتخابات پیش رو سرنوشت ساز خواهد بود. فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به مصوبات نشست اظهار داشت: اعلام پروژه های قابل افتتاح توسط ادارات، اجرای تبلیغات محیطی دهه مبارک فجر توسط شهرداری های بومهن و پردیس، انعکاس فعالیت ادارات، اعلام زمان برگزاری برنامه های ادارات به منظور برنامه ریزی و جلوگیری از تداخل برنامه بخشی از مصوبات این نشست بود. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا