پرونده های بدون شناسنامه محاکم پردیس در هفته قوه قضاییه تعیین تکلیف می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان پردیس اعلام کرد: در هفته قوه قضائیه پرونده‌های کثیرالشاکی محاکم قضایی این شهرستان تعیین تکلیف و شناسنامه دار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، فریبرز عبدالمالکی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین تجدید بیعت رئیس دادگستری دادستان، قضات و برخی از کارکنان دادگستری با شهدا به برخی از پرونده ها کثیرالشاکی و بدون شناسنامه هستند که دراین هفته به آنها رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: دیدار با صلحی اران و مصلحان شهرستان و قدردانی از آنها که یکسال گذشته عملکرد قابل توجهی در ایجاد صلح و سازش داشتند یکی دیگر از برنامه های هفته قوه قضائیه در شهرستان است.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و تبریک این هفته، اظهار داشت: در اولین روز از هفته قوه قضائیه به همراه دادستان، قضات و همکاران با شهدای آرمیده در صحن مطهر امامزاده سلطان مطهر (ع) با عطرافشانی گلریزان و گلاب شویی تجدید بیعت کردیم.

عبدالمالکی خاطرنشانه کرد: دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران، سخنرانی دادستان شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس، برپایی میز خدمت پس از برگزاری نمازجمعه و ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان بخش دیگری ازبرنامه های هفته قوه قضائیه در شهرستان است.

وی با اشاره به حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در سومین روز از هفته قوه قضائیه در پارک فناوری پردیس و دیدار با مدیران شرکتهای دانش بنیان با حضور مسئولان نظارتی استانی و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و مسئولان شهرستانی افزود: نشستی برای رفع مشکلات و موانع ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس ادامه داد: در ادامه نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد و دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه و اساتید در دادگستری، برگزاری میز خدمت در محل‌ دادگستری، ملاقات شهروندان با دادستان و رئیس دادگستری بخش دیگری از برنامه های هفته قوه قضائیه است.

این مسئول با بیان اینکه از نظر ورودی پرونده وضعیت مطلوبی نداریم، یادآور شد: با توجه به‌ ظرفیت و ویژگی شهرستان از حیث افزایش و بارگذاری جمعیت یکی از تبعات این افزایش وضعیت بلاتکلیف مسکن مهر، اراضی فاقد سند و قولنامه ای که همگی پرونده ساز هستند و روز به روز بر تعداد پرونده ها اضافه می شود.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس ادامه داد: تعداد پرونده ها رو به افزایش است اما نیروهای ما افزایشی نداشته و در برخی از موارد کاهش نیروی انسانی نیز داشتیم.

شهرستان پردیس‌ با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا